Bejelentkezés
Magyar [Hu]
English [En]
Toggle navigation
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Bejelentkezés
Magyar [Hu]
English [En]
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Központi Katalógus
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Kedvencek
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Lista
Mozaik
Normál, példányokkal
Hosszú, példányokkal
Hosszú
MARC
HUNMARC
Cédula
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
Tipus növekvő
Tipus csökkenő
1.
Szerző:
Papp-Váry Árpád Ferenc
Cím:
Országmárka-építés : országnevek, országszlogenek, országlogók, országarculatok és Magyarország márkaépítési törekvései / Papp-Váry Árpád
Megjelenés:
Budapest : Ludovika Egyetemi Kiadó, 2020
Terjedelem:
171 p. : ill. ; 24 cm
Megjegyzések:
Bibliográfia: p. 161-171.
1., Az országnevek mint márkanevek. (p. 9-25.) - 2., Országszlogenek csoportosítása, avagy mivel csalogatják leginkább a turistákat. (p. 27-65.) - 3., Országlogók kategorizálása, avagy hogyan építenek a "branding program szívére" az egyes nemzetek. (p. 67-101.) - 4., Az országarculat szerepe, avagy mit tanulhatunk a finnektől és az észtektől. (p. 103-121.) - 5., Az országmárka-kommunikáció lehetséges eszközei és csoportosításuk. (p. 123-136.) - 6., Magyarország-kampányok az elmúlt két évtizedből. (p. 137-155.)
Az országmárka-építés napjaink marketingtudományának egyik legaktuálisabb, legfontosabb és legizgalmasabb területe, még ha a kifejezéstől sokan idegenkednek is. Papp-Váry Árpád korábbi könyve, az Országmárkázás definiálta az országmárkázás céljait, bemutatta alapvető modelljeit, és megalkotott egy lehetséges rendszert, miközben a tevékenység korlátait sem hallgatta el. Jelen kötet egyfajta folytatásként néhány kiemelt elemre fókuszál. Először is a márkanevet, az országnevet és annak fontosságát taglalja. Az országszlogenekről és országlogókról szóló részek érdekes kategorizálást nyújtanak arról, hogy melyek a leggyakrabban használt megoldások. Ezt követően a komplexebb verbális és vizuális arculat is előkerül, majd az országmárka-kommunikáció eszközeit bemutató fejezet még tágabb perspektívát kínál. Végül, de nem utolsósorban a szerző összegyűjtötte, hogy Magyarország milyen szlogenekkel élt az elmúlt évtizedekben, milyen kampányokkal népszerűsítették hazánkat, és kiderül az is, hogy miért pont WOW Hungary a jelenlegi jelmondat.
ETO jelzet:
658.8 659.126 659.1 659.4(439) 316.63(439) 658.626
ISBN:
978-963-531-336-5 (kötött)
Tárgyszavak:
Marketing
Közönségkapcsolatok és politika Magyarország
Tömegkommunikáció
Védjegyek
Marketing.
Trademarks.
Public relations and politics Hungary.
Mass media.
Internet cím:
Online elérés
Borító:
Kedvencek között:
Raktári kérés
Előjegyzés
Lelőhely
Téma
Egyéb tematikus jelzet
Jelzet
Évszám
Kötet
Státusz
Előjegyz.
Mellékletek
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [közgazdaságtan]
659.4(439) P36
Helyben használható
0
0
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v9.4.11
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.