Bejelentkezés
Magyar [Hu]
English [En]
Toggle navigation
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Bejelentkezés
Magyar [Hu]
English [En]
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Központi Katalógus
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Kedvencek
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Lista
Mozaik
Normál, példányokkal
Hosszú, példányokkal
Hosszú
MARC
HUNMARC
Cédula
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
Tipus növekvő
Tipus csökkenő
1.
Szerző:
Klausz Melinda
Cím:
A közösségi média nagykönyve : hogyan vidd sikerre céged és önmagad : [új, bővített kiadás] / Klausz Melinda
Kiadás:
2., átdolgozott kiadás
Megjelenés:
Budapest : Athenaeum, 2020
Terjedelem:
344 p. : ill. ; 22 cm
Megjegyzések:
Név- és tárgymutató: p. 341-344.
Bibliográfia: p. 335-340.
1., A kezdetek. (p. 13-38.) - 2., A social media jellemzői. (p. 39-51.) - 3., Generációk és embertípusok a közösségi médiában. (p. 53-68.) - 4., A social media típusai. (p. 69-110.) - 5., Social media marketing. (p. 111-132.) - 6., Közösségépítés social media platformokon. (p. 133-167.) - 7., Közösségi hirdetések. (p. 169-198.) - 8., Mérés és önvizsgálat. (p. 199-223.) - 9., Nyereményjátékok. (p. 225-237.) - 10., Konfliktus- és panaszkezelés. (p. 239-264.) - 11., Influencermarketing. (p. 265-283.) - 12., Közösségimédia-stratégia. (p. 285-305.) - 13., Átfogó esettanulmányok. (p. 307-333.)
Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook, Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen. A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig.
ETO jelzet:
658.8 658.1.011.1 681.324Internet 316.774 316.47 316.45 681.3.004.14 658.8:316.774
ISBN:
978-963-543-044-4 (fűzött) :
Ár:
4299,- Ft
Tárgyszavak:
Közösségi média
Marketing
Internet
Social media.
Marketing.
Internet.
Borító:
Kedvencek között:
Raktári kérés
Előjegyzés
Lelőhely
Téma
Egyéb tematikus jelzet
Jelzet
Évszám
Kötet
Státusz
Előjegyz.
Mellékletek
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [3. emelet] [informatika]
004.78:316.77 K58
Helyben használható
0
0
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Olvasóterem
004.78:316.77 K58
Kölcsönözhető
0
0
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér
004.78:316.77 K58
Kölcsönözhető
0
0
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér
004.78:316.77 K58
Lejár: 2024.04.05.
0
0
DEENK Bölcsészettudományi Könyvtár Szakirodalmi gyűjtemény [szociológia]
316.77 K58
Kölcsönözhető
0
0
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.