Bejelentkezés
Magyar [Hu]
English [En]
Toggle navigation
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Bejelentkezés
Magyar [Hu]
English [En]
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Központi Katalógus
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Kedvencek
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Lista
Mozaik
Normál, példányokkal
Hosszú, példányokkal
Hosszú
MARC
HUNMARC
Cédula
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
Tipus növekvő
Tipus csökkenő
1.
Cím:
A média gazdaságtanának kézikönyve / szerk. Gálik Mihály, Csordás Tamás
Megjelenés:
Budapest : Médiatudományi Intézet, 2020
Terjedelem:
334 p. : ill. ; 25 cm
Megjegyzések:
Bibliográfia a tanulmányok végén
1., Alapfogalmak, a média-gazdaságtan tárgya (p. 11-36.). - 2., A médiatermékek jellegzetességei (p. 39-60.). - 3., A közönség(ek): fogyasztók, felhasználók, értékteremtők (p. 61-105.). - 4., A kereslet - a termelői befolyásolás meghatározó szerepétől a felhasználó szerepének megerősödéséig (p. 107-147.). 5.,- A főbb ágazatok működésének gazdaságtana (147-274.). - 6., A média-gazdaságtan érintetti kapcsolódásai (p. 275-329.).
Jelen munka a média-gazdaságtan területén fő célként egy olyan kézikönyv elkészítését tűzte ki, amely egyrészt a tankönyv és a tudományos monográfia jellemzőit összegezve szolgálja a médiagazdaságtan-oktatást, másrészt, a szerzők szándéka szerint, referenciamunka lehet az adott szaktudományban egy szélesebb, akadémiai és üzleti közönség számára. A kézikönyvben helyet kap annak a háttérnek a bemutatása is, amelybe maguk a médiatermékek, valamint előállításuk, terjesztésük és fogyasztásuk beágyazódnak. Ezen belül a kötet megpróbálta érzékeltetni a diszciplína klasszikus közgazdaságtani tárgyalásának kapcsolódását a hálózati gazdaság (network economy), a figyelemgazdaság (attention economy) vagy, összefoglalóan, az internetgazdaság (internet economy) azon tárgyköreihez, amelyek a média működése szempontjából relevánsak.
Sorozati cím:
(Médiatudományi könyvtár, 2063-5222 ; 38.)
ETO jelzet:
338.47 316.774 659.3 070 791.9.096/.097 681.324Internet
ISBN:
978-615-5302-33-6 (fűzött)
Tárgyszavak:
Tömegkommunikáció
Tömegkommunikáció és üzlet
Mass media.
Mass media and business.
Egyéb nevek:
Gálik Mihály (1946-)
Csordás Tamás
Médiatudományi könyvtár
Internet cím:
http://nmhh.hu/dokumentum/210039/MK38web.pdf
Borító:
Kedvencek között:
Raktári kérés
Előjegyzés
Lelőhely
Téma
Egyéb tematikus jelzet
Jelzet
Évszám
Kötet
Státusz
Előjegyz.
Mellékletek
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [társadalomtudományok]
316.774 M50
Kölcsönözhető
0
0
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [társadalomtudományok]
316.774 M50
Kölcsönözhető
0
0
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v9.4.11
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.