CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

Szerző:Danyi Pál
Cím:Modern árazás / Danyi Pál, Rekettye Gábor, Veres István
Megjelenés:Budapest : Akadémiai Kiadó, 2021
Terjedelem:296 p. : ill. ; 24 cm
Megjegyzések:Bibliográfiát tartalmaz
1., Az ezerarcú ár - elméleti kitekintés. (p. 15-31.) / Veres István. - 2., Az ár szerepe a marketingben, árképzési módszerek. (p. 32-50.) / Veres István. - 3., Az ár és a fogyasztó kapcsolata. (p. 51-64.) / Veres István. - 4., Árazási stratégiák. (p. 65-89.) / Veres István. - 5., Árdifferenciálás - yield menedzsment. (p. 90-102.) / Rekettye Gábor. - 6., Termékcsaládok árazása. (p. 103-116.) / Rekettye Gábor. - 7., Startupok árazási gyakorlata - tanácsok kezdő vállalkozásoknak. (p. 117-147.) / Danyi Pál. - 8., Árak az értékesítési csatornában. (p. 148-165.) / Rekettye Gábor. - 9., Árak a nemzetközi marketingben. (p. 166-178.) / Rekettye Gábor. - 10., A digitalizáció korára jellemző üzletpolitikák új árazási módszerei. (p. 179-194.) / Rekettye Gábor. - 11., Árkutatási módszerek megkérdezéssel. (p. 195-220.) / Danyi Pál. - 12., Dinamikus árazás a gyakorlatban. (p. 221-248.) / Danyi Pál. - 13., Okos árazás - árazási eszközök, rendszerek, mesterséges intelligencia. (p. 249-269.) / Danyi Pál. - 14., Árazásmenedzsment. (p. 270-286.) / Danyi Pál
"Ajánlom ezt a könyvet azoknak, akik most akarnak megismerkedni az árazás izgalmas világával, akik az árdöntések összefüggéseit újra végig akarják gondolni, alapvető területeit számba akarják venni. Azoknak főképp ajánlom, akik a mai élenjáró gyakorlatot akarják megismerni, át akarják látni a digitalizáció erre a területre kifejtett hatását, az MI megjelenésének következményeit, az erre alapozott új üzleti modellek működését, a startupok árdöntéseinek kereteit. Friss példákkal, esetekkel ad a könyv impulzusokat a hazai és a nemzetközi piacra vonatkozó vállalkozói döntések irányainak kialakításához." (Törőcsik Mária egyetemi tanár)
Sorozati cím:(Marketing szakkönyvtár, 1787-3703)
Más fizikai forma:Online változata: Danyi Pál: Modern árazás [elektronikus dokumentum] Budapest : Akadémiai Kiadó,2020 978-963-454-565-1
ETO jelzet:658.1 338.53 338.5
ISBN:978-963-454-564-4 (fűzött) :
Ár:5500,- Ft
Tárgyszavak:Árképzés
Pricing.
Egyéb nevek:Rekettye Gábor (1944-)
Veres István Attila
Marketing szakkönyvtár
   Lásd még:
Más fizikai forma (1)
Borító:
LelőhelyTémaEgyéb tematikus jelzetJelzetÉvszámKötetStátuszElőjegyz.Mellékletek
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [közgazdaságtan]338.53 D23Kölcsönözhető00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára [raktár]5109953Kölcsönözhető00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára [raktár]5109952Kölcsönözhető00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér338.53 D23Kölcsönözhető00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Olvasóterem338.53 D23Helyben használható00
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [közgazdaságtan]338.53 D23Helyben használható00
Rekordok letöltése1