Bejelentkezés
Magyar [Hu]
English [En]
Toggle navigation
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Bejelentkezés
Magyar [Hu]
English [En]
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Központi Katalógus
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Kedvencek
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Lista
Mozaik
Normál, példányokkal
Hosszú, példányokkal
Hosszú
MARC
HUNMARC
Cédula
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
Tipus növekvő
Tipus csökkenő
1.
Szerző:
Takács Antal
Cím:
Ügyfél : kiszolgálás, elégedettség, élmény / Takács Antal ; [kiadja a Customer View Kft.]
Megjelenés:
Budapest : Customer View Kft., 2019
Terjedelem:
216 p. : ill. ; 21 cm
Megjegyzések:
1., Ügyfélkapcsolatok a múltban. (p. 19-32.) - 2., Az ügyfélkapcsolatok pszichológiája. (p. 35-90. - 3., Azért, mert csak. (p. 93-106.) - 4., Ügyfélélmény. (p. 109-145.) - 5., Az értékesítés nem cél, hanem következmény. (p. 149-159.) - 6., Mérni mindent, amit tudunk. (p. 163-171.) - 7., Eszement ötletek. (175-187.) - 8., Szervezeti kérdések az ügyfélélmény kapcsán. (p. 191-206.) - 9., Egy izgalmas vállalati prezentáció meséje. (p. 209-210.)
A könyvben gyűjtőfogalomként jelenik meg az ügyfél kifejezés, mert bár az egyes iparágakban eltérő megnevezést használunk (vásárló, vendég, páciens, utas), az alapvető helyzet azonos, szektortól függetlenül. Van valaki, aki hozzá akar jutni egy termékhez, vagy igénybe kíván venni egy szolgáltatást, és mi ezt akarjuk neki értékesíteni a vállalkozásunk üzleti eredményességének növelése érdekében. Ez a könyv nem arról szól, hogy ezt hogyan tegyük, hanem arról, hogy mi történik ezután. Azaz, mi történik abban az esetben, ha az értékesítést nem egyszeri alkalomra tervezzük, és az ügyfeleinket hosszú-távon, érzelmileg elkötelezetten, magas szintű lojalitással szeretnénk megtartani, és ehhez az ügyfél-kapcsolatainkra, mint meghatározó tényezőre tekintünk. Tegyük még hozzá, mert fontos: mindezt úgy kívánjuk megvalósítani, hogy nem egy tetszőleges, automatizált informatikai rendszer megoldásait és funkcionalitását tekintjük az egyedüli lehetőségnek.
ETO jelzet:
651.459
ISBN:
978-615-00-5732-3 (fűzött) :
Ár:
5800,- Ft
Tárgyszavak:
Ügyfélszolgálatok
Customer services.
Egyéb nevek:
Customer View Kft. (Budapest)
Borító:
Kedvencek között:
Raktári kérés
Előjegyzés
Lelőhely
Téma
Egyéb tematikus jelzet
Jelzet
Évszám
Kötet
Státusz
Előjegyz.
Mellékletek
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [közgazdaságtan]
651.459 T15
Kölcsönözhető
0
0
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér
Gazdaságtudomány
651.459 T15
Kölcsönözhető
0
0
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér
Gazdaságtudomány
651.459 T15
Kölcsönözhető
0
0
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v9.4.11
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.