CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

Szerző:Papp-Váry Árpád Ferenc
Cím:A márkanév ereje : a sikeres brandépítés alapjai / Papp-Váry Árpád ; [az illusztrációkat Papp-Váry Árpád ötletei alapján készítette Kocsis Marcell]
Kiadás:Javított, bővített kiadás
Megjelenés:Budapest : Dialóg Campus, 2020
Terjedelem:213 p. : ill. ; 24 cm
Megjegyzések:Bibliogr.: p. 212-213.
A legfontosabb márkázási döntés a márkanévválasztás. A nevet ugyanis a cég marketinganyagaiban mindenképp használni kell, legyen szó honlapról, közösségimédia-kampányról, tévészpotról, egy nyomtatott kiadványról vagy épp egy értékesítési prezentációról. Márpedig ha a név nem jó, akkor hiába remek a marketing. Ha viszont jó, az rengeteget segíthet. A könyv elméleti és gyakorlati oldalról egyaránt elemzi a márkák, a márkázás világát. Több szempontból is definiálja ezeket, rendszereket alkot, de bemutat egy rövid márkatörténelmet is, ahogy azt is, hogy jelenleg melyek a legértékesebb márkák, és hogyan számítják ki ezek értékét.
ETO jelzet:658.8 658.626
ISBN:978-615-5376-21-4 (fűzött)
Ár:4980,- Ft
Tárgyszavak:Védjegyek
Marketing
Trademarks.
Marketing.
Egyéb nevek:Kocsis Marcell
Borító:
LelőhelyTémaEgyéb tematikus jelzetJelzetÉvszámKötetStátuszElőjegyz.Mellékletek
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [közgazdaságtan]658.626 P37Kölcsönözhető00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára [raktár]658.626 P37Feldolgozás alatt00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Olvasóterem658.626 P37Helyben használható00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára [raktár]658.626 P37Feldolgozás alatt00
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [közgazdaságtan]658.626 P37Kölcsönözhető00
DEENK Szolnok Campus Könyvtára Tiszaliget Kölcsönzőtér [szakirodalmi gyűjtemény]658 P37Kölcsönözhető00
Rekordok letöltése1