CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

Szerző:Dörnyei Krisztina Rita
Cím:Csomagolásmenedzsment / Dörnyei Krisztina Rita
Megjelenés:[Budapest] : Kossuth, [2019], cop. 2019
Terjedelem:302 p. : ill. ; 23 cm
Megjegyzések:Bibliogr.: p. 286-297.
1., Bevezetés: a téma kicsomagolása. (p. 11-52.) - 1.1., Csomag, csomagolni és csomagolás. (p. 12-34.) - 1.2., Rövid csomagolástörténelem. (p. 35-52.) - 2., A csomagolás marketinges értelmezései. (p. 53-136.) - 2.1., Vállalat & csomagolás. (p. 54-66.) - 2.2., Márka & csomagolás. (p. 67-80.) - 2.3., Termék & csomagolás. (p. 81-93.) - 2.4., Kommunikáció & csomagolás. (p. 94-108.) - 2.5., Trade marketing & csomagolás. (p. 109-121.) - 2.6., Eladóhely & csomagolás. (p. 122-136.) - 3., Csomagolásfejlesztés és -menedzsment. (p. 137-182.) - 3.1., Integrált csomagolásfejlesztés. (p. 138-144.) - 3.2., Felkészülés a fejlesztésre, előkészületek. (p. 145-151.) - 3.3., Csomagolástervezés. (p. 152-159.) - 3.4., A csomagolás piacra vezetése. (p. 160-167.) - 3.5., Csomagolásmenedzsmentet támogató tevékenységek. (p. 168-182.) - 4., A csomagolás szervezeti elemei és hatása a fogyasztóra. (p. 183-240.) - 4.1., A teljes csomagolásdizájn. (p. 184-196.) - 4.2., Multiszenzoros elemek. (p. 197-210.) - 4.3., Forma és méret. (p. 211-229.) - 4.4., Szín. (p. 230-240.) - 5., A csomagoláscímke és hatása a fogyasztóra. (p. 241-285.) - 5.1., A felületi elemek feladatai és típusai. (p. 242-248.) - 5.2., Grafikus elemek. (p. 249-259.) - 5.3., Textuális elemek. (p. 260-270.) - 5.4., Egyéb felületi elemek. (p. 271-285.)
A könyv célja közreadni minden lényeges információt, amely a vállalatot, a tervezőt és a csomagolási szakembert segíti abban, hogy a csomagolás hatékony marketingeszközzé válhasson. Részletesen leírja, hogyan kell a csomagolásokat menedzselni, vagyis bemutatja mindazon tevékenységet, amely a csomagolás kialakításával, fejlesztésével, koordinálásával, vállalati eszközként való felhasználásával és eladóhelyi funkciójával kapcsolatosan felmerül. A könyvben a fogyasztói csomagolás és annak a marketingesek számára fontos aspektusai kapnak kiemelt figyelmet.
ETO jelzet:658.8 658.1.011.1 658.788.4 621.798
ISBN:978-963-09-9307-4 (kötött) :
Ár:6990,- Ft
Tárgyszavak:Csomagolás gazdasági szempontok
Csomagolás technika
Fogyasztói magatartás
Marketing menedzsment
Packaging Economic aspects.
Packaging Technique.
Consumer behavior.
Marketing Management.
Borító:
LelőhelyTémaEgyéb tematikus jelzetJelzetÉvszámKötetStátuszElőjegyz.Mellékletek
DEENK Műszaki Könyvtára Olvasóterem658.9 D89Kölcsönözhető00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér658.79 D89Kölcsönözhető00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér658.79 D89Lejár: 2024.09.15.00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Olvasóterem658.79 D89Helyben használható00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér658.79 D89Lejár: 2024.05.08.00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára [raktár]658.79 D89Feldolgozás alatt00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér658.79 D89Kölcsönözhető00
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [közgazdaságtan]658.788 D89Helyben használható00
Rekordok letöltése1