CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

Szerző:Papp-Váry Árpád
Cím:Országmárkázás : versenyképes identitás és imázs teremtése / Papp-Váry Árpád
Megjelenés:Budapest : Akadémiai Kiadó, [2019], cop. 2019
Terjedelem:227 p. : ill. ; 24 cm
Megjegyzések:Bibliográfia: p. 206-225
Webliográfia: p. 225-227.
1., Bevezetés. (p. 11-12.) - 2., Megalapozás: márka és márkázás. (p. 13-27.) - 3., Az országmárkázás megjelenése az elméletben és a gyakorlatban. (p. 28-40.) - 4., Az országmárkázás céljai. (p. 41-50.) - 5., Hasonlóságok és különbségek a klasszikus márkázás és az országmárkázás közt. (p. 51-63.) - 6., Helymárkázás (place branding) terminológiák. (p. 64-73.) - 7., Országmárkázás, országmárka: kívülről leegyszerűsített klisé? (p. 74-81.) - 8., Országimázs, országmárka: belülről összetett, multidimenzionális konstrukció? (p. 82-97.) - 9., Az országmárkák értéke: a legfontosabb megközelítések és rangsorok. (p. 98-127.) - 10., Az országmárkázás rendszere, a stratégia kialakításának és megvalósításának alapjai. (p. 128-163.) - 11., Az országmárkázás korlátjai, a tevékenység kritikája. (p. 164-184.) - 12., Esettanulmány, jó gyakorlat: Észtország márkázása. (p. 185-203.) - 13., Utószó: a kormányzat felelőssége. (p. 204-205.)
Termékmárkát építeni nem könnyű feladat, országmárkát építeni ennél is nagyobb kihívás. Itt a professzionalizmus mellett számos más, szakmán túli faktor gazdagítja a képletet. A szerző vitathatatlan erénye, hogy ezeken felülemelkedve szakmai keretet ad, struktúrát vázol, példákat hoz, ellentétes álláspontokat villant föl, miközben nehézségekre is rámutat, köztük talán a legfontosabbra: nincs országmárka-építés országépítés nélkül, hisz a márkát végső soron mégiscsak maga a termék határozza meg.
Sorozati cím:(Marketing szakkönyvtár, 1787-3703)
Más fizikai forma:Papp-Váry Árpád (1938-): Országmárkázás [elektronikus dokumentum] : versenyképes identitás és imázs teremtése Budapest : Akadémiai Kiadó,2020 978 963 454 346 6
ETO jelzet:658.8 659.4 658.626 659.1 316.63
ISBN:978-963-454-345-9 (fűzött)
Tárgyszavak:Marketing
Marketing.
Közönségkapcsolatok és politika Magyarország
Tömegkommunikáció
Védjegyek
Trademarks.
Public relations and politics Hungary.
Mass media.
   Lásd még:
Más fizikai forma (1)
Borító:
LelőhelyTémaEgyéb tematikus jelzetJelzetÉvszámKötetStátuszElőjegyz.Mellékletek
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [közgazdaságtan]659.4(439) P36Helyben használható00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Olvasóterem659.4 P36Helyben használható00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára [raktár]5110474Kölcsönözhető00
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [közgazdaságtan]659.4(439) P36Kölcsönözhető00
Tiszántúli Református Egyházkerület Nagykönyvtára, Olvasóterem020 Szak P36Korlátozottan kölcsönözhető00
DEENK Szolnok Campus Könyvtára Tiszaliget Kölcsönzőtér [szakirodalmi gyűjtemény]Gazdaságtudomány659 P36Kölcsönözhető00
Rekordok letöltése1