CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

Szerző:Jani Dániel
Cím:Marketing stratégia : út a sikeres hirdetésekhez / Jani Dániel ; [ill. Eugenia Veshcheva
Megjelenés:Hédervár : Publio, [2019], cop. 2019
Terjedelem:106 p. : ill., színes ; 20 cm
Megjegyzések:Miután azonosította célpiacát, a kérdés az lesz, hogyan szabja személyre hirdetési üzenetét úgy, hogy vásárlásra késztesse az embereket. Miért kellene foglalkozniuk vele? Hogyan ragadja és tartsa meg figyelmüket kevesebb, mint 5 másodperc alatt? Itt képesnek kell lennie arra, hogy rábírja a potenciális ügyfeleket termékének megvásárlására. Nyilvánvaló, hogy miért van szükségük a termékére. Hisz benne és úgy gondolja, mindenkinek hinnie kellene. Alapvető, hogy megfogalmazza, mi is a terméke vagy szolgáltatása és mit nyújt ez a fogyasztónak.
ETO jelzet:658.8 659.1
ISBN:978 963 443 399 6 (fűzött) :
Ár:3490,- Ft
Tárgyszavak:Marketing menedzsment
Stratégiai tervezés
Marketing Management.
Reklám
Advertising.
Strategic planning.
Egyéb nevek:Veshcheva, Eugenia
Borító:
LelőhelyTémaEgyéb tematikus jelzetJelzetÉvszámKötetStátuszElőjegyz.Mellékletek
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára [raktár]658.8.011 J27Feldolgozás alatt00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér658.8.011 J27Kölcsönözhető00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Olvasóterem658.8.011 J27Helyben használható00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér658.8.011 J27Kölcsönözhető00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér658.8.011 J27Kölcsönözhető00
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [közgazdaságtan]658.8.012 J27Kölcsönözhető00
DRHE Maróthi György Könyvtár - Általános állomány - Tömörraktár - szakirodalom658 J 32Kölcsönözhető00
Rekordok letöltése1