CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

Szerző:Fuller Gordon W.
Cím:New food product development : from concept to marketplace / Gordon W. Fuller
Kiadás:3. ed
Megjelenés:Boca Raton, Fl, USA : CRC Pr : Taylor & Francis, cop. 2011
Terjedelem:XIX, 487 p : ill ; 25 cm
Megjegyzések:Bibliogr.: p. 443-472
With new material highlighting the latest trends and science in marketing and electronic communication and their combined effect on market research, New Food Product Development: From Concept to Marketplace, Third Edition, describes stages of development in detail, beginning with sources of ideas and moving through development, final screening, and introduction into the marketplace. Drawing on his extensive experience in new food product development, the author outlines ways a company can organize for new product development and optimize available resources. He focuses on the roles, functions, and interactions of the members of the food product development team, other company departments, and outside resources in the food product development process. A well-grounded, broad perspective in the fundamentals of the new food development process in industry, this new edition of a bestseller clearly delineates cost-effective best practices for bringing new products to market.
Más fizikai forma:Fuller Gordon W.: New food product development : from concept to marketplace [elektronikus dokumentum]
ETO jelzet:339.138:339.166.82 658.8
ISBN:978-1-4398-1864-0 (kötött)
Tárgyszavak:Technológiai újítások
Termelésirányítás
Élelmiszeripar
Élelmiszer marketing
Technological innovations.
Production management.
Food Marketing.
   Lásd még:
Más fizikai forma (1)
Borító:
LelőhelyTémaEgyéb tematikus jelzetJelzetÉvszámKötetStátuszElőjegyz.Mellékletek
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér664:658.8 F98Kölcsönözhető00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér664:658.8 F98Kölcsönözhető00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Olvasóterem664:658.8 F98Helyben használható00
Rekordok letöltése1