CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

Szerző:Rekettye Gábor
Cím:Értékteremtés 4.0 : termékek és szolgáltatások vevőorientált tervezése, fejlesztése és menedzselése / Rekettye Gábor
Megjelenés:Budapest : Akadémiai Kiadó, [2018], cop. 2018
Terjedelem:235 p. : ill. ; 24 cm
Megjegyzések:Bibliográfia: p. 225-230.
I., Az érték. (p. 19-65.) - 1., Az érték fogalmának értelmezése a marketingben. (p. 21-30.) - 2., Az értéket megtestesítő termékek és szolgáltatások osztályozása. (p. 31-41.) - 3., Az értékteremtés a 21. században - a nemzetközi környezet. (p. 42-60.) - II., A vevőérték összetevői. (p. 67-109.) - 4., A vevőérték alapegységei: termékek és szolgáltatások. (p. 69-74.) - 5., A minőség mint a vevőérték alapja. (p. 75-80.) - 6., A termék attraktivitása, vonzereje. (p. 81-92.) - 7., A vevőélmény szerepe. (p. 93-102.) - III., Az érték menedzselése. (p. 111-168.) - 8., A vállalati értékmenedzsment. (p. 113-123.) - 9., A piac mely részének akarunk értéket teremteni? (p. 124-131.) - 10., Az értékmenedzsment központi kategóriája - a termékcsalád. (p. 132-142.) - 11., Pozicionálás az értékmenedzsmentben - módszertani segédeszközök. (p. 143-156.) - IV., Az érték megtervezése és kifejlesztése. (p. 169-223.) - 12., Az innováció szerepe. (p. 171-182.) - 13., Az innovációk törvényszerűségei - a domináns termékforma. (p. 183-193.) - 14., Az újtermék-fejlesztés korszerűsített modellje. (p. 194-212.)
"Az Értékteremtés 4.0 meggyőző könyv, szerzője érthetően és élvezetesen írja le mindazt, ami ma minden vállalat legfontosabb feladata. Örömmel ajánlom a Kamara tagvállalatainál dolgozó minden menedzsernek!"
Sorozati cím:(Marketing szakkönyvtár, 1787-3703)
Más fizikai forma:Online változata: Rekettye Gábor (1944-): Értékteremtés 4.0 [elektronikus dokumentum] : termékek és szolgáltatások vevőorientált tervezése, fejlesztése és menedzselése Budapest : Akadémiai Kiadó, 2018 978 963 454 223 0
ETO jelzet:658.8 658.1.011.1 658.62 658.64 658.8.012
ISBN:978-963-454-196-7 (fűzött) :
Ár:5250,- Ft
Tárgyszavak:Üzleti vállalkozások Magyarország
Versenyképesség (gazdasági)
Marketing menedzsment
Stratégiai tervezés
Termékminőség szabványosítás
Business enterprises Hungary.
Competitiveness (Economics).
Marketing Management.
Strategic planning.
Quality of product Standardization.
Egyéb nevek:Marketing szakkönyvtár
   Lásd még:
Más fizikai forma (1)
Borító:
LelőhelyTémaEgyéb tematikus jelzetJelzetÉvszámKötetStátuszElőjegyz.Mellékletek
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér338.31 R53Kölcsönözhető00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Olvasóterem658.8.012 R53Helyben használható00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér338.31 R53Kölcsönözhető00
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér338.31 R53Lejár: 2024.09.15.00
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [közgazdaságtan]658.8.012 R53Helyben használható00
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [közgazdaságtan]658.8.012 R53Kölcsönözhető00
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [közgazdaságtan]658.8.012 R53Kölcsönözhető00
DEENK Pedagógiai Könyvtár658 R53Kölcsönözhető00
Rekordok letöltése1