Bejelentkezés
Magyar [Hu]
English [En]
Toggle navigation
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Bejelentkezés
Magyar [Hu]
English [En]
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Központi Katalógus
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Kedvencek
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Lista
Mozaik
Normál, példányokkal
Hosszú, példányokkal
Hosszú
MARC
HUNMARC
Cédula
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
Tipus növekvő
Tipus csökkenő
1.
Szerző:
Rekettye Gábor
Cím:
Értékteremtés 4.0 : termékek és szolgáltatások vevőorientált tervezése, fejlesztése és menedzselése / Rekettye Gábor
Megjelenés:
Budapest : Akadémiai Kiadó, [2018], cop. 2018
Terjedelem:
235 p. : ill. ; 24 cm
Megjegyzések:
Bibliográfia: p. 225-230.
I., Az érték. (p. 19-65.) - 1., Az érték fogalmának értelmezése a marketingben. (p. 21-30.) - 2., Az értéket megtestesítő termékek és szolgáltatások osztályozása. (p. 31-41.) - 3., Az értékteremtés a 21. században - a nemzetközi környezet. (p. 42-60.) - II., A vevőérték összetevői. (p. 67-109.) - 4., A vevőérték alapegységei: termékek és szolgáltatások. (p. 69-74.) - 5., A minőség mint a vevőérték alapja. (p. 75-80.) - 6., A termék attraktivitása, vonzereje. (p. 81-92.) - 7., A vevőélmény szerepe. (p. 93-102.) - III., Az érték menedzselése. (p. 111-168.) - 8., A vállalati értékmenedzsment. (p. 113-123.) - 9., A piac mely részének akarunk értéket teremteni? (p. 124-131.) - 10., Az értékmenedzsment központi kategóriája - a termékcsalád. (p. 132-142.) - 11., Pozicionálás az értékmenedzsmentben - módszertani segédeszközök. (p. 143-156.) - IV., Az érték megtervezése és kifejlesztése. (p. 169-223.) - 12., Az innováció szerepe. (p. 171-182.) - 13., Az innovációk törvényszerűségei - a domináns termékforma. (p. 183-193.) - 14., Az újtermék-fejlesztés korszerűsített modellje. (p. 194-212.)
"Az Értékteremtés 4.0 meggyőző könyv, szerzője érthetően és élvezetesen írja le mindazt, ami ma minden vállalat legfontosabb feladata. Örömmel ajánlom a Kamara tagvállalatainál dolgozó minden menedzsernek!"
Sorozati cím:
(Marketing szakkönyvtár, 1787-3703)
Más fizikai forma:
Online változata: Rekettye Gábor (1944-): Értékteremtés 4.0 [elektronikus dokumentum] : termékek és szolgáltatások vevőorientált tervezése, fejlesztése és menedzselése Budapest : Akadémiai Kiadó, 2018 978 963 454 223 0
ETO jelzet:
658.8 658.1.011.1 658.62 658.64 658.8.012
ISBN:
978-963-454-196-7 (fűzött) :
Ár:
5250,- Ft
Tárgyszavak:
Üzleti vállalkozások Magyarország
Versenyképesség (gazdasági)
Marketing menedzsment
Stratégiai tervezés
Termékminőség szabványosítás
Business enterprises Hungary.
Competitiveness (Economics).
Marketing Management.
Strategic planning.
Quality of product Standardization.
Egyéb nevek:
Marketing szakkönyvtár
Lásd még:
Más fizikai forma
(1)
Borító:
Kedvencek között:
Raktári kérés
Előjegyzés
Lelőhely
Téma
Egyéb tematikus jelzet
Jelzet
Évszám
Kötet
Státusz
Előjegyz.
Mellékletek
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér
338.31 R53
Kölcsönözhető
0
0
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Olvasóterem
658.8.012 R53
Helyben használható
0
0
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér
338.31 R53
Kölcsönözhető
0
0
DEENK Böszörményi úti Campus Könyvtára Kölcsönzőtér
338.31 R53
Lejár: 2024.09.15.
0
0
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [közgazdaságtan]
658.8.012 R53
Helyben használható
0
0
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [közgazdaságtan]
658.8.012 R53
Kölcsönözhető
0
0
DEENK Kassai úti Campus Könyvtára [2. emelet] [közgazdaságtan]
658.8.012 R53
Kölcsönözhető
0
0
DEENK Pedagógiai Könyvtár
658 R53
Kölcsönözhető
0
0
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v9.4.11
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.